Odstąpienie od umowy
-
Postanowienia wskazane w niniejszym punkcie mają zastosowanie jedynie w przypadku Konsumenta oraz Kupującego będącego osobą fizyczną zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
-
Konsument oraz Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie internetowym w terminie 14 (czternaście) dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art 34 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta (https://uokik.gov.pl/download.php?id=1224) w przypadku innych produktów niż określone w pkt.2.
-
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub Kupującego, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, weszła w posiadanie rzeczy, zaś w przypadku, gdy zamówienie obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – po upływie 14 (czternaście) dni od dnia od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy na e-mail: sklep@karclean.pl
-
Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
Oryginał paragonu lub kopia faktury jest niezbędny do uznania zwrotu.
-
Jeżeli Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, skorzysta z tej możliwości, wówczas Sklep niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
-
Sklep internetowy nie odbiera przesłanych Konsumentowi lub Kupującemu, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, rzeczy w wykonaniu zawartej umowy. Konsument lub Kupujący, o którym mowa pkt VIII ust. 1 powyżej, winien odesłać lub przekazać zakupioną rzecz do siedziby Sklepu internetowego niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, odeśle rzecz przed upływem terminu 14 (czternaście) dni. Wraz ze zwrotem rzeczy Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, winien przesłać otrzymaną fakturę lub paragon.
-
Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy związane z odstąpieniem od Umowy przez Konsumenta lub Kupującego, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, ponosi odpowiednio Konsument bądź Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej. Sklep internetowy nie przyjmuje zwrotów żadnych paczek odsyłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
-
W przypadku odstąpienia od umowy Sklep internetowy zwraca Konsumentowi lub Kupującemu, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Kupującego, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sklep internetowy został poinformowany o decyzji Konsumenta lub Kupującego, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte przez Konsumenta lub Kupującego, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument lub Kupujący, o którym mowa w pkt VIII ust. 1 powyżej, nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności.
-
Sklep internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Prawo Kupującego do odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku towarów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, czyli przygotowanych na specjalne, indywidualne zamówienie Kupującego, dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb określonych w Zamówieniu (np. haftowane pod indywidualne zamówienie produkty).
- Zakupiony towar należy zwrócić do siedziby Sklepu: KARCLEAN Ose 32 56-513 Międzybórz
-
W przypadku przesyłek wysłanych i nieodebranych przez Kupującego - przesyłka zostaje zwrócona Sprzedającemu. W przypadku nieodebrania przez Kupującego dostarczonego towaru we wskazanym terminie dostawy, Sprzedającemu przysługiwać będzie prawo do domagania się od Kupującego naprawienia szkody wynikłej z nienależytego wykonania przez niego Umowy, w tym zwrotu kosztów wysyłki towaru oraz przesyłki zwrotnej do Sprzedającego, także w przypadku zamówień z darmową dostawą, które nie zostały odebrane przez Kupującego i nastąpił ich zwrot do Sprzedającego. W przypadku płatności przelewem Sprzedający dokona zwrotu otrzymanych od Klienta płatności po potrąceniu poniesionych przez niego kosztów. Sprzedawca dokona zwrotu należnych na rzecz Kupującego środków w ten sam sposób, w jaki dokonał zapłaty chyba, że Konsument wskaże inny sposób zwrotu środków.
-
Na podstawie bieżącej promocji Klientowi przysługiwać może prawo do darmowej dostawy zamówienia na wskazany przez niego adres wyłącznie pod warunkiem dokonania płatności za zamówiony towar w całości oraz jego odbioru we wskazanym terminie. W przypadku nieodebrania przesyłki, Klient traci prawo do darmowej dostawy i zostanie obciążony przez Sprzedającego kosztem wysyłki zamówienia do Klienta i kosztem przesyłki zwrotnej do Sprzedającego.